fredag den 30. november 2012

Fie 18 uger

18 uger - 12.4 kg og 46 cm. Fie er stadig lille og vågen ;o)

Vi havde en dejlig morgentur. 10-øren faldt nemlig på plads! Der kom et væld af ros, når hun satte sig ned på venstre side når jeg stoppede - min lille skrubsak.


Plasteret er faldet af - det er det billigste i Føtex og jeg tror det har holdt i 3 ugers tid - incl. flere svømmeture. Problemet er at pakken er forsvundet (jeg overvejer om hun har ædt den ;o)))

Ørerne er stadig luftige...

Vi trænede om eftermiddagen. 2 mindre spor, følge med at sidde på venstre side når jeg stoppede + jeg trænede at hun skulle sidde og gø foran mig når jeg stod med bidepølsen inde i skjulet. Alt gik super ;o)

Jeg blev smidt af i København til en aftale og Jens havde nogle ærinder, hvor hundene sad i bilen en stor del af aftenen - ikke lige en måde at lære at nyde biltur på...

Velkomsten var stor - det er dejligt med hund - altid glad når man kommer og aldrig sur over at man gik!
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar