torsdag den 22. november 2012

Rondering ;o)

Jeg lukkede Fie ud i haven og pludselig knurrer og gøer hun - jeg løber til (hun skulle jo nødigt lave nogle ulykker). Hun farer ud midt på græsplænen, stirrende mod nabogården... Deroppe på det fjerneste tag går en mand og klipper grenene af et træ der står op af huset.

Vagthund - det har vi fået... - selv ved højlys dag!

Der blev ellers sovet igennem på sofaen - kun afbrudt af at overkontrollanten skulle se om jeg var flittig ved tastaturet...
   

Om aftenen skulle vi på FB. Jens og jeg har indtil nu kun trænet at hun skulle finde en af os, når vi gemte os + vi er begyndt at træne at hun skal sidde og gø for at få bidepølsen. I dag ville vi så prøve en kombi...

Jens løb ud og gemte sig og Fie blev sendt efter. Jeg løb med og kiggede og først hoppede hun op af Jens, men satte sig så og gøede - hun fik straks bidepølsen som aftalt ;o)))

Vi gentog et par gange - ikke at hun bare løb ud og satte sig til sidst - men vi syntes vi ville stoppe mens legen var god. Min lille stjernetøs :o)

Hjemme peb hun pludselig ved døren - hun skulle ud og skide - JUBIIII første gang, hvor hun sagde til. Der var ikke et øje tørst - sikke en dejlig Fie-dag ;o)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar