tirsdag den 6. november 2012

Den vigtige vaccination!

Midt på dagen gik Fie bersærk i haven - den fik hun Janus med på og de begge drønede bare rundt i haven i meget lang tid - det var dejligt at se.

Jeg var nødt til at kalde dem ind da jeg skulle have møde og som forebyggelse stak jeg Fie et æble og håbede på lidt ro - det tog hende max 2 minutter, så stod hun og kiggede på mig... Heldigvis gik hun ikke i gø og det lykkedes at holde hende nogenlunde i skak ;o)

I eftermiddags skulle vi en tur til dyrlægen og have den første rabiesvaccination, så hun kan blive klar til at komme på besøg i sit fødeland... Det blev et langt visit, da hun fik storcharmet sig ind på alle på klinikken! Så om 21 dage kan hun komme med udenfor Danmark - hvem der så vil det den 27. november - men nu er det gjort...

Til aften var vi ude med Pia og jeg lagde et mega-langt spor med knæk og bøj og lidt længere mellem gufferne. Det gik kun nogenlunde - Fie lod sig forstyrre af Pia & Eva der gik lydighed + bilerne hun kunne høre i det fjerne. Det var åbenbart for svært!

Da vi kom hjem regnede det (det er vist det man kan kalde timing...) og Fie fik sin natmad i stuen i Kong natmad ;o)
  

Jeg har faktisk overvejet hvordan man giver en hund der er vant til at få sit foder strøet ud i haven, mad om vinteren. Jeg har tænkt på Kong natmad - nu ved jeg at hun bliver en smule hys, når der ikke er så mange tilbage og de ikke bare triller ud når den får tæsk...
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar