mandag den 5. november 2012

Reklamer - nej tak!

Så er det blevet hverdag igen og jeg kom igen først hjem midt på dagen.

Erfaringen fra i går havde fået mig til at flytte lidt rundt - men... Fie havde fundet stakken med reklamer! Konfetti alle vegne! Jeg overvejede et kort øjeblik om det så nu var tid til en "reklamer - nej tak" mærkat - men tænkte så at det var bedre hun æder dem end så meget andet...

Udgangspunktet - konfettien ligger i resten af huset...
 
Det blev nu en hyggeligt eftermiddag, hvor vi fik et par ordentlige kæleture ;o) Hun blev også underholdt af Kong gulerod - det var nu ind imellem en støjende oplevelse og lidt svært at tale i telefon... Jeg havde egentlig planlagt et meget langt spor i haven - men det har bare regnet voldsomt hele eftermiddagen :(

Til aften kom hun ind med Jens - fuldstændig smurt ind i spindelvæv... Hun havde været en tur i paradis = vores udhus. Hun havde fundet en død mus... Jeg har hele tiden været overbevist om at det ikke bliver sjovt at være mus eller rotte her, sådan som Fie tænder helt af på noget der kommer hurtigt forbi. Hun kan åbenbart også finde dem i død tilstand...
    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar