onsdag den 14. november 2012

Mæt af kødben!

Jeg skyndte mig ud af døren tidligt i morges - Jens & hunde sov godt!

Jeg kom så til gengæld sent hjem (nogle fordele er der ved en syg mand…) og der lå Fie og slog mave... Jens havde givet hundene kødben - vist ud fra ønsket om at få lidt ro...

Jens fortalte at de havde gået en eftermiddagstur, hvor de mødte en kvindelig gartner i visir & med høreværn - det havde Fie gøet af… Heldigvis havde hun givet sig tid til at hilse fint på Fie - hun havde selv en labrador på 19 måneder - dejlig dame ;o)

Vi skulle til hundeleg - Fie ville ikke med - hun lå og sov... Selv da vi nåede ud til pladsen, blev hun liggende i buret. Gad vide hvor meget kødben de har fået...

Hundelegen gik fint. Der var ikke så mange hvalpe, men Fie fik drønet rundt med først en cairn terrier og derefter en schæfer. Pludselig lå hun og sov midt i det hele... Hun kom dog på stikkerne igen, da schæferen kom susende forbi. Det har jeg godt nok aldrig oplevet før!

Hjemme sov hun videre og bemærkede slet ikke at tiden gik. Det var mig der opdagede at klokken var over natmadstid - men hun vågnede godt nok hurtigt da jeg rejste mig! Det blev til en ordenlig omgang med Kong natmad ;o)

Al det soveri kan man jo blive helt bekymret af - Jens har beroliget - hun har IKKE sovet hele dagen ;o)))
  

2 kommentarer:

  1. Ibland är det knepigt med danskan men jag övar mig och blir kanske lite bättre för var gång jag besöker bloggen.;0) Fuska hade också en dag med lite mer sömn och jag funderade på om hon var sjuk men det var nog bara tänderna som spökade lite.
    Sköt om er!
    Annika

    SvarSlet
  2. Så vil vi da tale "rigtig" dansk næste gang vi ses... ;O)))

    SvarSlet