fredag den 23. november 2012

Fie 17 uger

17 uger - 12.0 kg og 44,5 cm. Jeg tænkte at det var smart kun at veje og måle hende 1 gang om ugen. Jeg syntes nu det er svært alligevel. Dagens måling siger at hun intet har taget på den sidste uge (hun havde til gengæld tage 1,9 kg på sidste uge) og hun er kun vokset 1 cm på 14 dage. Det giver ingen mening - vi kan jo se at hun trives og kører på. Her er absolut ingen sløv og trist hvalp - men klejn det er hun...

Jens ville leje trailer og køre på genbrugspladsen. Jeg overvejede lidt, hvad jeg så kunne byde Fie af oplevelser i dag, uden det store besvær ;o)

Bustur - det er pinligt men sandt - Fie har aldrig været ude at køre i bus! Som sagt så gjort - vi gik til busstoppestedet og ventede, hvilket Fie syntes var ret kedeligt. Bussen kom og den ville Fie ikke lige ind i - hun kom under armen og buschaufføren grinede, da jeg fortalte at hun skulle ud og prøve at køre i bus. Fie startede med at sidde på gulvet - men ville gerne op, da vi havde kørt lidt. Vi var næsten alene - der stod en pige på efter et par stoppesteder.

Fie's første bus!
  
Ved Bymidten stod vi af og gik en tur rundt. Fie fik hilst på en dame med en indkøbsvogn, oplevet en mand der sprang for livet da hun stak snuden frem... Hun fik hilst på en anden hund og sidst fik hun hilst på en ældre herre i el-scooter foran et værtshus - han var vist ikke helt appelsinfri - men hun fik snuden frem og kort hilst på - uden at knurre ;o)

Vi nåede bussen hjem på samme billet - her var heller ikke mange med! Fie gik selv ind og sad så og sov på skødet, mens bussen bumlede derud ad...
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar