tirsdag den 13. november 2012

Nytåret nærmer sig... :(

I eftermiddags hørte vi nytårsknald udenfor - en uvelkommen lyd - især når man bor, hvor der er totalt fyrværkeriforbud på grund af alle de gamle huse med stråtag...

Vi kiggede lidt på Fie - som ikke reagerede ;o) Janus er bange for fyrværkeri og tordenskrald, det vil vi jo nødigt have at Fie tager til sig. Jens skulle noget ude ved bilen og vi stod så i haven, da der kom en salut af skud... Jeg kiggede nervøst mod hundene - Janus smuttede ind i huset - men Fie sprang ud midt på græsplænen, med halen dirrende mod himlen ;o) Jeg tror slet ikke at hun opdagede at Janus forduftede... Det var dejligt at se - en reaktion vi ikke har set siden salig Sigurd!

Så var vi ude at træne med Pia, hvor vi startede med et spor. Jeg havde lagt kyllingen med længere afstand og det gjorde at hun også snuste til siden. Forståeligt nok, da der var langt til næste skridt - men ikke helt OK. Jeg vil gå i tænkeboks inden næste spor! 90 graders knæk gik super - men hun lader sig forstyrre - måske fordi det bare er mørkt nu...

Mens de andre trænede fik jeg trænet følge, her, dæk, kontakt, hente legetøj og bytte legetøj - bare lidt af hvert ;o) Vi gik også en tur rundt i området, hvor der blandt andet er en byggeplads. Vi sluttede med et par indkald, som vi udvidede lidt så Fie var nødt til at bruge næsen for at finde mig - det gik super godt ;o)


Jeg beklager at det er længe siden med billeder på bloggen - det er godt nok svært her i den mørke tid...
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar