fredag den 2. november 2012

Fie 14 uger

14 uger - 9.5 kg og 41 cm høj. Det ligner at hun har fået lidt mere sul på kroppen nu. Der er i hvert fald ikke så meget tilvækst i højden - mere i drøjden ;o)

Mine kolleger skulle heldigvis tidligt afsted for at nå deres flyvere hjem til weekenden. Det bevirkede at både Jens og jeg kunne tage tidligt hjem og arbejde videre derfra i dag ;o)

Da vi trådte ind af døren var der bare papir alle vegne - Fie havde forgrebet sig på en af vores utallige stakke af blade...

Det var nu dejligt at vi kunne tage ud at træne i eftermiddags inden det blev mørkt, hvor Jens lagde det længste spor Fie har gået indtil nu. Med knæk og bøj i hobetal. Det gik hun fint den lille skrubsak ;o) - måske med lidt for meget fart på, da det ikke lå så længe som vi ellers har prøvet (de 40 minutter).'

Vi havde derfor god samvittighed da vi tog afsted til aftenens koncert med Copenhagen Phil og vi krydsede fingre for at Fie var blevet godt træt ;o)

Da vi kom hjem kunne jeg se begge hunde ligge og sove på slagbænken, før jeg stak nøglen i døren. Jeg tænkte at den hellige grav var vel forvaret... Men... - Fie havde nu ikke bare ligget og sovet hele aftenen - Jens bukser lå i køkkenet da vi trådte ind...
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar