torsdag den 29. november 2012

Min lille stjerne

Fie har det fint igen ;o)
Hun ville med på morgentur, hun har haft ulvetime da jeg holdt telefonmøde og ikke mindst har hun bare været min lille stjerne i dag på FB.

Det blev til en del fremadsendelser, hvor jeg løber ud og gemmer mig. Hun kommer susende, hopper op en enkelt gang…, sætter sig ned og giver hals ;o))) I dag drønede hun lige forbi, slog bremsen i og returnerede og gav hals!!! Jens blev så overvældet at han roste på lang afstand, selvom han har fået forbud - når han ikke kan se om hun sidder lige for… ;o) Jeg kunne ikke dy mig og den sidste gang havde jeg sat mig ned, hvilket ikke gjorde den store forskel! Selvfølgelig gør hun da af en siddende figurent… - min lille stjerne ;o)

Da vi drak kaffe legede hun med Enzo, som er en schæfer-dreng på ca 14 uger. Det var ikke specielt voldsomt, men rimeligt skægt at se ham "hoppe i hovedet" på hende, da han tiggede guffer hos sin mor - hvorefter Fie tiggede kylling hos mig, og lige løftede læben i den ene side så skægget lettede, da han så kom til… Ret forskellig reaktion - men samme resultat: den anden smutter ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar