tirsdag den 27. november 2012

Fie 4 måneder

4:35 hoppede Fie rundt ovenpå Jens i sengen... En tur i haven og hun lagde sig ned og snorksov igen - dyyygtig pige ;o)

I dag blev alle Qulingens Första 4 måneder! Annika inbød til at alle lagde et billede af deres vidunder på Facebook. Det har været rigtig sjovt at se billederne der kom til i løbet af dagen og inspireret af et billede af en søster i sne gik jeg ud i haven og tog et af Fie i solskin ;o)


Til aften var vi ude og træne. Jeg lagde et par spor til Fie uden guffer - det ene gik jo fantastisk i søndags. I dag gik det godt ligeud - men det kneb i knækkene selvom jeg i de første havde lagt guffer lige i svinget.

Jeg trænede også at hun skulle sidde lige foran og gø for at få bidepølsen - det går efterhånden fint. Det bedste var nu at hun ikke hidsede sig op, men hurtigt mistede interessen når den var vundet og jeg kunne stille og roligt tage den op fra jorden ;o)

Vi sluttede af med nogle fremadsendelser, hvor jeg kombinerede med at hun skulle sidde for at få bidepølsen... Første gang kom hun susende, kiggede, satte sig, kiggede - og sagde så vov ;o) Den sidste gang kom hun fræsende rundt om hjørnet på en hæk, sprang op, satte sig og gøede. Bortset fra det hurtige spring op af mig, var der ikke et øje tørt. Dejlig tøs!

Hjemme har der været fuld fut i madammen - jeg håber hun når at falde til ro inden lyset slukkes ;o)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar