fredag den 9. november 2012

Fie 15 uger

15 uger - 10.1 kg og 43.5 cm høj (tror vi nok… - hun er ikke let at få til at stå stille mere…).

Fie har haft en stille dag - bortset fra at hun har fundet på at liste ind på mig bagfra når jeg sidder og arbejder og så pludselig hive i min trøje… - vi er ikke helt enige om hvor sjovt det er!

Til eftermiddag var vi ovre og træne. Jens var sød at lægge et pænt langt spor i vinkel. Efter det knap så smukke spor tirsdag aften var vi lidt spændte og det fik ikke lov at ligge så længe inden vi gik i gang. Det blev smukt ;o) - hun gik som en lille maskine igen - pluk-pluk-pluk ;o) Det gjorde at Jens gik ud over marken og Fie fulgte efter på sit første forfølgelsesspor - det gik også meget fint, selvom det var ved at ende i en rondering, da hun fik færden gennem nogle birketræer, hvor Jens havde gemt sig ;o)

Senere prøvede vi at starte træning op med at hun skal løbe rundt om skjulene - det er utroligt hvad man kan få hende til med Kong wubba. Hun bliver meget ivrig med tyggeriet når den er vundet - så er der fuld musik - piv-piiiiv-piv ;o) Henrik kunne igen ikke dy sig med bidepølsen, da hun gav et vov da han stod med den… Vi havde lige sagt at hun ikke ville gø for at få den! Vi kom så lidt op og diskutere om hun var til salg - og det er hun IKKE!!!

Hjemme var der natmad i haven - der fortrød jeg at hun ikke fik den i Kong natmad - jeg var stadig totalt gennemkold fra træningen - så der blev klapret tænder mens hun spiste ;o)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar