lørdag den 1. december 2012

Altædende Fie...

Til morgen var der faldet lidt sne - lidt!

Jeg fik overtalt Jens til at barbere Fie i hoved og r.. - Fie var eksemplarisk, hun stod bare stille og blev barberet uden at blive holdt. Jeg kom til at holde lidt, da det var selve ørerne - men hold da op hun er en lille sej sag!


Belønningen var en tur i skoven, hvor hun var mere end optaget af alle duftene i den lette frost-jord. Så skulle vi ud af døren til julefrokost - uden hunde!

Hjemme igen så der pænt ud - men så fandt jeg en strop... Det viste sig at min lille stjerne lige havde onduleret min rygsæk, så den nu mangler 2 stropper - heldigvis var det ikke de 2 vigtigste, så rygsækken kan stadig bruges til kortere ture med let oppakning...

Vi syntes det var nådigt sluppet i forhold til at de faktisk havde været alene i mere end 7 timer!

Det holdt nu kort - senere på aftenen hørte Jens at hun tyggede i noget der lød forkert... Det var hans Dankort... En tand lige igennem chippen... Ingen julegaver i år - øv, øv og tre gange øv!
    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar