torsdag den 13. december 2012

Indendørs leg

Ulykker blev det til - da jeg kom hjem i dag havde der været mere end gang i den...
   

Til aften var vi på FB for at rondere. Fie plejer at komme til sidst, for så bliver hun ude og hilser på og hygger mens der drikkes kaffe & te.

I dag havde jeg gemt mig lidt for godt for cheftrænerens hund og jeg lå meget længe oppe i en gammel palle-kasse fuld af brosten og sne - jeg var iskold og totalt gennemblødt, da jeg endelig blev fundet. Mit humør var ikke just i den positive ende og vi valgte at køre hjem - man skal ikke træne med sin hund, hvis man ikke kan have ja-hatten på :(

Hjemme blev jeg tøet op og humøret kom igen. Noget skulle Fie jo bruge hovedet til, så jeg måtte finde på noget indendørs... Jeg hentede hendes elskede Kong Wubba i bilen, den der stadig har lyd på..., viste hende den og lukkede hende ude af stuen (som er ret rodet lige nu). Jeg gemte Kong Wubba og fik hende ind i stuen og forsøgte at få hende til at lede. Det lykkedes og glæden kunne ingen ende tage, da de blev genforenet.

Jeg forsøgte nogle gange - og der var mindst lige så meget knald på Fie, der bare kastede sig ud i rodet, som der har været på de gamle hunde. Dejligt med al den arbejdsglæde!!!

Jeg er sikker på at det ikke er sidste gang vi leger i stuen ;o)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar