søndag den 30. december 2012

På langtur alene med Jens

Som altid er jeg også i år i god tid med alle gaver... og i dag var så sidste udkald for et par større projekter jeg skulle have færdige til i morgen...

Jens ville i skoven og cache og løsningen blev at Jens & Fie drog afsted alene til Rude skov, mens jeg blev hjemme og var flittig og Janus fik ro til at sove i fred!

I løbet af eftermiddagen kiggede Janus og jeg godt nok på hinanden et par gange - jeg tror vi begge syntes de var meget længe væk... Efter en tre-fire timer kom de hjem - godt trætte og forkomne. Det viste sig at det havde regnet voldsomt undervejs, hvilket hverken Janus eller jeg havde opdaget ;o)

Skal vi sige det sådan - her var dejligt roligt til at få gaver færdige og maden forberedt til i morgen her til aften...
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar