fredag den 14. december 2012

Fie 20 uger

20 uger - 14.7 kg. Det giver lige et kilo oveni siden sidste uge ;o)

I dag har været en rigtig kedelig dag for Fie - her har faktisk ikke sket noget som helst hundehygge bortset fra morgenturen. Der er travlt med arbejde - eneste formildende omstændighed er at jeg har siddet hjemme det meste af dagen - og Fie har været rolig...
   
   
Vi havde nogle kødrester som hundene skulle have - det betød at de begge fik mad kl. 20.30 i deres madskåle - jeg regnede med at Fie ville overleve en enkelt dag uden Kong Natmad!

Jeg tog fejl - hun blev ved med at komme. Først troede jeg bare at hun var selskabelig - men hun var meget intens. Pludselig kom jeg i tanke om det med maden - hun blev så afvist - blidt men bestemt...

Hun blev ved - efter 1½ time opgav jeg og gav hende ½ dl tørfoder i Kong Natmad. Hun hyggede sig og gik derefter lige ind i seng...

SÅ KAN JEG LÆRE DET...
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar