mandag den 1. oktober 2012

Tilbage på arbejde - næsten...

Så er ferien forbi og hverdagen kalder. Jeg startede blidt (for Fie) med at arbejde hjemmefra!

Fie gik bersærkergang ved 9-tiden og jeg tænkte - det bliver en laaang dag det her... Heldigvis gik det forholdsvis hurtigt over og da hun skreg foran sofaen, fik hun et puf derop og så sov hun - alle aktiviteterne fra i går viste sig at bære frugt ;o)

Det er svært at koncentrere sig med det blik ;o)

I en kort vågen pause lavede vi lidt kontaktøvelser i haven - så et puf op i sofaen igen og så sov Fie tungt ;o)


Henrik belærte mig i går om at hun skulle lave sporforberedelse ved at jeg lagde guffer i et nedtrampet felt og så vente 10 min før hun skulle søge (vi har aldrig brugt mad på spor med de forrige hunde). Det er god eftermiddagsunderholdning tænkte jeg og fik trampet og lagt kylling ude i haven - problemet var, at så sov Fie og jeg arbejdede, så de 10 minutter blev til mindst 1,5 time... Hun klarede det nu som en mis - hvilken støvsuger af en snude. Jeg er ikke sikker på at det duer som sporforberedelse - men skadet har det ikke ;o)

Støvsuger Fie...

Hvad skal man med støvekost når man har baby-schnauzerskæg ;o)

Aftenen gik til svømmehallen og i dag blev der holdt godt øje med Fie, så hun ikke faldt i vandet som i sidste uge. Hun fik også kun dyppet poterne i dag - men flere gange. Hun er vildt optaget af Janus der svømmer, men syntes ikke helt det er sjovt at blive dyppet selv!

Da vi kom hjem var det blevet sent - dog ikke så sent at Fie skulle have mad (syntes vi). Janus fik sin og vupti stod han ude i køkkenet - diskret vippet væk fra maden af Fie, der guflede løs... Hun er en bestemt dame, er hun...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar