torsdag den 18. oktober 2012

Første besøg på FB!

Vi kom lidt sent ud af døren, så på dagens morgentur nåede vi faktisk at møde et par andre hundeluftere (der plejer at være helt dødt...) - den sidste gang var det en med 3 små hunde - de fik vækket hele byen... ;o)

Da jeg kom  hjem fra job så her pænt ud - lige til jeg kiggede ind i soveværelset... Der havde været gang i Jens sko... - ærgeligt for Jens at han ikke har flyttet sine, ligesom jeg har med mine...



Da jeg kom ud i køkkenet så de meget uskyldige ud begge to... - og jeg skældte ikke ud!


Til aften stod den på gensyn med FB - det er længe siden, da Janus har haft knas med en tå.

Fie blev budt velkommen og vi gik en tur, hvor hun fik kravlet rundt i alle stakkene og gået tur rundt i dynger af brosten. Det rørte ikke damen - hun har jo fået en super prægning fra kennel Qulingens ;o)



Fie var med ude og se på Janus rondere. Hun syntes det var lidt voldsomt når han susede afsted i mørket og satte sig og gøede. Det afholdt hende nu ikke fra at danne backing group med sin lyse stemme...

Da alle var færdige med at rondere og vi nåede til kaffen og kagen, slap vi Fie og Sofus på ca samme størrelse løs og de fik leget lige indtil vi tog hjem - og vi gav os god tid ;o)

Vi fik en mere end træt Fie med hjem - og efter natmaden i haven sov hun som en sten. Hun blev vækket da vi gik i seng og så sov hun ellers videre efter en tur i haven ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar