mandag den 22. oktober 2012

Hviledag

Efter en weekend med meget hundeaktivitet blev mandagen hviledag for Fie. Fie sov faktisk det meste af dagen og vi gik så en tur i skoven om eftermiddagen.

I skoven trænede vi blot et enkelt indkald - til gengæld lærte vi lidt mere om Fie...

Jeg løb hen af en bred sti, krydsede en anden sti og stillede mig bag et træ. Fie kom susende og drejede ned af stien før der hvor jeg stod (som forventet). Hun gik så ud i krydset, kiggede op på Jens - men i stedet for at løbe derop eller gå i lettere panik - stillede hun sig og kiggede sig stille og roligt omkring og opdagede så mig bag træet. Det var dejligt at se at hun ligesom tænkte sig om i stedet for bare at gøre et eller andet... ;o)

Om aftenen sov Fie videre mens jeg sad og arbejdede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar