mandag den 8. oktober 2012

Alene hjemme

Så blev det hverdag igen - og det er mange år siden at jeg har været på min arbejdspind dagligt - det kan en hvalp lave om på, når der skal trænes alene hjemme!

Fie kom op på 5 timer i dag - det er nok det niveau jeg vil efterstræbe et lang stykke tid frem, hvis vi kan få det til at gå op i en højere enhed.

Jeg havde klog af skade flyttet alle mine sko. Det kvitterede Fie for ved at have haft fat i en stak med tøj og mine hundebukser lå ude i køkkenet...

Fie er glad for mad - meget glad for mad. I al almindelighed er Fie en glad hund ;o) Når hun spiser danser hele kroppen med - hele tiden...



Vi hentede Jens tidligt og tog en tur forbi Sømosen i Herlev på vejen hjem. Her fik vi gået en dejlig tur rundt om mosen - et sted vi ikke har været før. Det blev til lidt caching undervejs ;o)

Tur i Sømosen, Herlev

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar