lørdag den 13. oktober 2012

Fie 11 uger - En tur med toget!

11 uger - 6.8 kg. Det var kun 100 gram fra sidste uge - jeg tror hun må have haft maven fuld af hestepærer sidste uge!!! - Jeg må huske altid at veje hende inden vi går morgentur, hvor der er fuldt af fristelser som hestepærer...

Morgenturen var nu ellers en dejlig tur. Fie har fundet ud af, at når hun selv kommer susende og går "pænt" på venstre side, mens hun kigger på mig - så kommer der kylling... - men først når hun sidder på sin rumpe! Gad vide om man kan få en aftale med en kyllingeternproducent ;o)))

Det ligner at det begynder at gå bedre med at være alene hjemme. På de 5 timer jeg var væk i dag, var det kun en enkel gammel sko der stod forkert da jeg kom hjem + et par små tissetåre ;o)

Jeg er ellers begyndt at gå i panik - Fie er nu 11 uger og der er kun én uge til hun bliver 12 uger og med alt det man skal nå inden de bliver 12 uger...

Det blev til en rask beslutning - vi må ud at køre i tog!

Så da vi havde fået hentet Jens tog vi ind til S-toget. Fie kiggede på toget da det kom og gik selv ind. Det gyngede en del, så vi satte os og hun kom på skødet, da toget var næsten fyldt med folk der skulle til kulturnat i city. Det ville vi dog ikke byde Fie, så vi stod af undervejs, hvor vi gik en tur, inden vi tog toget tilbage.

 
Vi har nu prøvet at gå flere aftenbyture, hvor det er mørkt (det ligger jo i tiden...), og man skal passe godt på Fie for hun tænder på de billygter der kommer susende forbi. I al almindelighed er hun mere end opmærksom på alt hvad der bevæger sig...

Tilbage på vores egen station så jeg at elevatoren holdt oppe og jeg kunne ikke dy mig... Den gik hun ikke lige frivilligt ind i - måske var hun bare mør - eller også var det bare det første hun syntes var for mærkeligt!

Som besluttet i går fik Fie sin natmad udenfor da vi kom hjem. Vi var trætte - det var Fie så ikke lige. Nu var der dømt ulvetime...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar