fredag den 26. oktober 2012

Fie 13 uger

13 uger - 8.2 kg og 39.5 cm høj. Vokser gør hun - men ikke så hurtigt...

I dag fik Fie sit første kødben (her i huset i hvert fald) - det var ikke dårligt. Hun var også så klog at hun blev ved sit ben til vi skulle ud af døren - så Janus ikke nuppede det efter at han havde spist sit eget ;o)

I eftermiddags var vi en tur i Allerød og træne. Vi trænede bytte-bytte fra den ene pive-kong til den næste og tilbage igen. Fie er meget intens - så det tager sin tid...


Jens syntes Fie skulle prøve springbrættet. Jeg havde ikke succes med at lokke hende over - Jens ro og tålmodighed var bedre. Se lige på billedet igen - hun hænger på bagbenene og står på forbenene... stille og roligt kom hun over - dejlig tøs!

Et par ture gennem tunnelen, lidt følge og et spor med 3 knæk, hvor hun havde lidt for meget fart på - jeg ved ikke rigtig hvordan jeg får hende ned i tempo - hvis jeg holder hende for meget tilbage stopper hun bare... Dagens træning sluttede med en dejlig legetur med superdrengen Mr. Odin ;o)

Hundene var alene hjemme, da vi skulle til koncert - jeg tror de sov godt - Fie kom i hvert fald søvndrukken ud til døren 1½ time over daglig natmadstid... Den var nu mere end velkommen!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar