fredag den 5. oktober 2012

Fie 10 uger

10 uger - 6,7 kg... Det ser ikke helt godt ud... det er faktisk +1,6 kg på en uge, hvilket er alt-alt for meget! Jeg skal ikke kunne sige om det er fordi hun vejede for lidt i sidste uge eller fordi hun spiste for mange hestepærer her på morgenturen ;o))) - resultatet er at nu prøver vi med mindre mad! Det skal nok blive en udfordring :(

I dag blev jeg lidt forsinket på job, så Fie var alene i 4,5 time - et lidt stort spring fra i går. Jeg arbejder nu hen imod at jeg kan blive på job til efter frokost, da det er trist at tage hjem lige inden, til en flad rugbrødsmad i stedet for salatbar og en mere afvekslende buffet end hvad mit køleskab byder på...

Jeg kom hurtigere ind i huset end i går, så der var kun et par helt små pytter på gulvet ;o) Til gengæld var der dømt "find 5 fejl" da der lå sko og støvler alle vegne... og denne gang var der endda en enkelt støvle med af Jens ;o) Det kan være vi skal have projekt sko-flytning her i weekenden...


Det blev en rigtig kedelig dag for alle - regnen bare væltede ned fra midt på eftermiddagen :( Heldigvis havde vi ingen aftaler om træning for Fie er absolut ikke til at komme ud når det står ned i stænger!

Fie har til gengæld lært at hoppe op i sengen til Janus - så de eneste fristeder han har tilbage er slagbænken og sofaen. De er stadig ikke perlevenner - Janus syntes vist hun er lidt for meget og hun syntes han er gammel og kedelig. Det kan høres når de nu står og gør af hinanden i laaang tid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar