torsdag den 25. oktober 2012

Et hjem i ruin...

Fie har nu nået den alder, hvor det altid er en spændende oplevelse når man kommer hjem. Især det at gå ind i soveværelset - Fie samler sine trofæer i sengen. Jeg er sikker på at det foregår derinde fordi der ligger Janus og sover (eller prøver på det...).

I dag lignede det at hun havde forsøgt at læse instruktionerne til et eller andet - det lykkedes ikke lige at finde ud af, hvad det egentlig var til... Ligesom hun havde fundet en sko til af Jens (han siger han havde gemt dem... - gemt... - Fie har en fin næse!).

Hun havde en meget livlig eftermiddag. Først blev hun spist af med et æble - dem ved jeg jo hun kan li', min lille æbletyv! Så puslede det i min sko-pose (som står i stuen) og så kom hun susende forbi, hvor jeg sidder. Jeg op og efter - og der lå hun i sengen op ad Janus med min støvle... Det er jo til gengæld meget godt at det sker når man er hjemme - så er der jo mulighed for at fortælle at det IKKE er OK ;o)

Det virkede ikke helt... Da jeg sad i et telefonmøde kom nu traskende den anden vej (fra soveværelset) - med en indersål fra Jens sko... Jeg forstod godt det vink med en vognstang, så efter mødet gik jeg ud i haven og lagde et lille spor - denne gang med hendes pive-kong som slutgenstand.

Om aftenen var vi en tur på FB, hvor Fie igen lavede heppekor til Janus rondering og vi trænede nogle indkald. Hun er bare en stjerne - hun suser gerne ud i mørket mellem paller og stakke efter mor og når hun ikke finder mig, stiller hun sig op og overvejer hvilken vej hun nu skal lede - SEJT!

Så blev det bare koldt!
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar