tirsdag den 9. oktober 2012

En tyv i huset...

Jeg har fået en tyv i huset... Det er mange-mange år siden sidst!

Da jeg kom hjem fra arbejde pakkede jeg hurtigt ud og satte maskinen til. Lidt dejlig frugt blev lagt på et lille sofabord sammen med mine papirer og så gik jeg i gang med at rydde op og vaske gulv!

Der ligger min lille tøs så og ser uskyldig ud mens hun hygger sig med noget... Det viste sig at være mit dejlige sprøde æble som jeg havde glædet mig til som belønning, når jeg skulle igang med arbejdet igen... Ja - den der gemmer til natten gemmer til katten ;o)

En lille æbletyv...

Da vi havde hentet Jens om eftermiddagen kørte vi en tur til Bagsværd og gik en bytur med Fie. Hun var meget imponeret over cykler som kom trillende forbi og så alle de mennesker der skulle til og fra perronen til S-toget.

Endnu en dejlig dag var slut - med en træt Fie ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar