torsdag den 11. oktober 2012

Langfelt ;o)

Morgenen var lidt mere rolig i dag, da jeg havde besluttet mig for at arbejde hjemmefra! Vi skulle ud af huset til aften og en gang alene hjemme om dagen er nok!

Det var den første nat med frost og Fie tullede rundt i haven og indsnusede de anderledes dufte i morgenens rimfrost.


Jeg havde tænkt at lægge et lille kyllingefelt til Fie i løbet af dagen, men inden Jens gik ud af døren udfordrede han med en bemærkning om at et felt jo ikke behøvede at være firkantet...

Den udfordring tog jeg op, så da jeg ville lægge felt midt på dagen blev det lagt som et langt felt rundt i haven - et langfelt ;o) Jeg må sige at jeg var imponeret over det stille og rolige tempo som lille Fie lagde for dagen mens hun hyggede sig derhenad ;o)



I eftermiddags talte jeg blandt andet spor med Torben, som gav nogle gode tip fra et sporkursus han har været på. Det må vi se om vi kan få prøvet i weekenden (de forudsiger ikke specielt godt vejr...).

Eftermiddagsturen blev benyttet til lidt indkaldstræning - det er jo mere end mørkt på morgenturen nu, så det bliver ikke til så mange der.

Til aften var vi så til hvalpe-teoriaften i DKK. Det deltager vi altid i når vi skal starte med en ny hvalp. De er af varierende kvalitet når nu man er en garvet sag - det til aften var ikke dårligt - men vi blev heller ikke klogere!

Da vi kom hjem lå de og sov begge to - og det lignede at det havde det gjort hele aftenen. JUBIII - det var en god start på aften-alene-hjemme ;o)

I stedet for at stå og koge vælling m.m. tænkte jeg at det var tid til noget nyt - så fra nu af får Fie sin natmad serveret på græsplænen. Hun tog det pænt - den lille næse fejler absolut ingenting - og så det dejlige rolige tempe! Jeg nyder hende bare...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar