onsdag den 17. oktober 2012

Hundeleg igen ;o)

Fie har flyttet soveplads - fra min hovedpude til længere nede i sengen - måske også lidt op af Janus ;o)

Fie sov hele natten indtil vækkeuret ringede - så var hun bare vågen... Efter at have sikret sig at vi begge var vågnet - sprang hun ud af sengen ud til bryggersdøren ;o) Jens var desværre ikke hurtig nok - men der blev tørret op med et smil!

Da jeg kom hjem så jeg konsekvensen af mere mad - det søde dyr havde skidt 4 steder... Det er jo godt at vi ikke har købt det fine rengøringsudstyr uden grund...

Om eftermiddagen tænkte jeg at hun skulle have et lille spor i haven - ventetiden mens jeg lagde sporet udnyttede Fie til fulde... Stuegulvet var fuld af HAMA-perler da jeg kom ind igen - og Fie havde munden fuld... Jeg håber Benthe har ret i at de er giftfri... Fie var ikke helt enig i min graven HAMA-perler ud af hendes mund og svælg...

Nu ventede jeg de famøse 40 minutter med at gå sporet - så Fie havde glemt vores lille kontrovers. Sporet gik fint - men jeg havde lagt lidt for langt mellem kyllingen, så hun var mere end svær at holde nede i tempo. Min lille kyllingeopplukker ;o)


Aftenen stod på hundeleg. Fie lagde ud med at gå rundt på tæer med rejste børster - men det var de andre ligeglade med ;o))) Børsterne kom ned og hun fik leget - hun kom endda på armen af instruktøren, da det blev lige vildt nok... Det var især skønt at se Fie blive jagtet af en lille-bitte chihuahua - det er jo ikke størrelsen det kommer an på... (til trøst var den 2 år gammel).

Efter hundeleg gik vi rundt og hilste på nogle af dem der stod udenfor uden hund - Fie har godt af at få hilst på så mange fremmede som muligt mens hun er lille!

Pia havde kamera med og vi venter nu spændt på om der skulle være nogle guldkorn imellem - i stedet for de her uskarpe iPhone-billeder...

Natmad blev serveret i haven ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar