tirsdag den 2. oktober 2012

Det er utroligt hvad kylling kan gøre...

Selvom det er svært skal vi jo huske at træne alene hjemme... Så i morges drog vi begge afsted - Jens på job og jeg i Føtex... Det blev igen til 1,5 time alene hjemme.

I velkomstgave har Fie fået en gul dims, hvori man kan sætte en tyk tyggepind fast. Begge gange hun har været alene hjemme har hun fået en 1/2 pind i den gule når vi er gået. Det har været en succes - ingen hyl & skrig og ingenting ødelagt (det har jo også kun været 1.5 time...). Fie har ikke kunnet få stumpen ud og den har jeg så givet hende når jeg er kommet hjem - i dag kunne jeg ikke forstå hvad hun legede sådan med!


Midt på dagen blev det til et lille overtrampet felt med kylling - denne gang lå det kun de aftalte 10 minutter ;o) - det tog ikke lang tid at støvsuge al kyllingen væk...




En dejlig fredelig eftermiddag med Fie liggende ved mine fødder mens jeg arbejdede - der var ikke et øje tørt ;o) Bortset fra at hun absolut skulle gø med hvalpeskinger stemme af Janus i sofaen mens jeg havde telefonmøde - så er det dejligt med forstående kolleger ;o)

Fie - en rigtig fod-putter...

Sen eftermiddag var det blevet tid til at hente Jens og på vejen tilbage gik vi en lille bytur, hvor Fie fik hilst på lidt fremmede mennesker (det er utroligt som en hvalp er en menneskemagnet...) og vi forsøgte at få hende til at hilse på et par fremmede hunde - det var hun ikke meget for :( - der er vist noget vi skal huske at have trænet på...

Aftenen bød på træning med Pia og det er helt vildt, hvor god hun er blevet til at gå følge og sætte sig pænt ned når man stopper (rolig nu - jeg har kylling i hånden...). Et lille kyllingefelt i mørket, lege lidt i mørket og sætte sig foran (igen med hjælp af lidt kylling). En dejlig aften med min lille super-tøs!

Vi aftalte at vi skulle ses i morgen til hundeleg i Veksø - så kan Fie få hilst på fremmede hunde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar