tirsdag den 8. januar 2013

Tyven Fie...

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag stod denne op midt i sengen...
   
   
Det er en paraply Vivi glemte efter nytårsaften - jeg håber den sprang op i hovedet på Fie! Det vil jeg næsten tro, for begge hunde lå i køkkenet da jeg kom hjem midt på dagen...

Fie har en dårlig vane - hun skal altid med mig på badeværelset. Efter dårligdom og svømning i går, var hun dog rimeligt træt... (ja, jeg kunne ikke lige dy mig for at tage et billede...).
    
  
Til aften var vi ude at træne med Pia. Det blev både til lydighed med dækøvelse, så et u-spor med kylling og et lille ekstra spor, hvor jeg prøvede med Frolic, da det virkede som om hun kunne se den lyse kylling i mørket - det gik sådan lidt la-la... Vi sluttede med nogle fremadsendelser på Jens.

Da jeg skulle rede seng kunne jeg se at det ikke kun var paraplyen hun havde haft fat i - det nye halsbånd holdt ikke i 14 dage... og hun har selvfølgelig kun tygget spændet itu... Hun er ved at udvikle sig til en dyr dame!
   
      
I øvrigt virkede Dr. Nielsens havregrød - i går aftes og til morgen - så var den mave i orden ;o)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar