tirsdag den 22. januar 2013

Hævnen er sød

Fie er en aktiv tøs - og som med så mange andre af vores riesen, så hævner det sig når der ikke er sket nok - om andet dagen efter...

I dag var ingen undtagelse! Oven på i går, hvor der ikke havde været nogle gode hundeaktiviteter og jeg havde været nødt til at arbejde om aftenen, havde Fie selv fundet på.......

Da jeg kom hjem lignede vores køkken jeg ved ikke hvad... Oveni mærkelige itu-bidte ting havde hun splittet en rulle toiletpapir - det fylder en del...

Chokket kom nu da jeg gik ind i soveværelset - Jens ene Camper-sko havde været en tur gennem Fie's designværksted - nu lignede den, den ene halvdel af et par slippers... :( Hun er ved at blive en dyr tøs...
   

Til aften har vi været ude at træne med Pia. Fie har gået fint følge - nu sætter hun sig på plads når jeg stopper og hun har ligget dæk. Jens lagde et lille u-spor i sneen - det gik hun forholdsvis pænt, selvom man kunne se at der havde hoppet harer rundt på kryds & tværs på græsplænen. Hun har travlt nu når hun går spor - der er ikke meget tid til at få plukket kylling op... Vi sluttede af med nogle fremadsendelser - de gik også fint.

Nu håber jeg at Fie har fået lavet nok i dag!
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar