mandag den 7. januar 2013

Fie pibeskid...

Jens var tidligt ude med Fie og hun havde bare tyndskid... Han kunne høre sifonen... På morgenturen gik det ikke meget bedre - ØV

Da jeg var i bad kunne jeg høre hende pibe højlydt - da jeg kom ud lå hun bare i sin kurv og havde ondt af sig selv... Jeg har aldrig haft en pibet tæve før - men det er Fie.

Nu var vi jo nødt til at tage på arbejde efter mere end 2 ugers ferie - Fie kastede dog lige op midt i sengen inden vi gik...

Jeg tog meget tidligt hjem... - og her var heldigvis pænt, men Fie var træt - så der var arbejdsro. Faktisk blev der heller ikke rigtigt tigget efter frokost (så er det man bliver bekymret...).

Vi aftalte nu at tage i svømmehal alligevel. Der vågnede Fie op ;o) Min egen glade udspringer... Hun nyder det bare nu!

Hjemme lavede Jens Dr. Nielsens havregrød - den blev nede og inde ;o)))
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar