tirsdag den 29. januar 2013

Endnu en øv-dag :(

Vågnede i morges med ondt i halsen og snot & hoste - ØV!

Det eneste positive man kan sige om det er at så har Fie ikke haft mulighed for at ødelægge noget i dag! Det har hun endnu ikke præsteret når jeg har siddet hjemme - det har hun kun når Jens har siddet hjemme ;o)))

Jeg har så siddet og hængt over min computer hele dagen og forsøgt at samle tankerne. Det er utroligt så pænt Fie tager det - hun ligger for det meste ved siden af og så skal hun lige op og have en krammer ind imellem!

Vi gik en lille tur i eftermiddags - det nød begge hunde. Nu når frosten er gået af jorden er der masser af dufte de kan dufte til - og det gør de så...

Til aften forsøgte jeg at træne lidt apport med et gummi-kødben - det gik ikke godt! Hver gang Fie havde hentet det hoppede hun op i sofaen i stedet for at komme hen til mig :(

Nu er det vist tid til at komme tidligt i seng, så dagen i morgen kan blive lidt bedre end den i dag ;o)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar