mandag den 21. januar 2013

Designeren Fie...

I dag vil jeg starte med et billede som jeg i dag har fået sendt fra Henriette & Christian. De tog en masse billeder forrige søndag på schnauzerpladsen til vores blad. På dette billede ser Fie bare sød ud - men der blev også taget billeder, hvor hun ronderer i skjul - dem glæder jeg mig til at se ;o)

   
Det har ellers været en af de dage vi ikke bryder os om. Jens havde aftalt heldagsmøde ved Århus og skulle med toget omkring kl 6 - så han var tidligt oppe - sådan ca 4.30..................... Vi andre SOV endnu da han gik ;o)

Jeg bryder mig ikke om at gå tur med 2 riesen, så jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne lære Fie at jeg går 2 ture når jeg er alene. Tøsen først og så Janus bagefter. Janus har mange års træning i det switch og venter pænt på at jeg kommer tilbage med en tøs og så er det hans tur.

Første del gik fint! Fie syntes at det var dejligt med en solo-morgentur - i flot frost og det var også efterhånden blevet lyst. Jeg havde sat hendes morgenmad over inden vi gik og da vi kom tilbage hoppede Janus glad & gøende ud i haven - nu var det jo hans tur. Jeg smuttede med  Fie ind og gav hende sin mad. Så skulle jeg bare smutte ud til Janus igen og så gå den ekstra tur... Jeg listede mig mod hoveddøren og så kom Fie - som skudt ud af en kanon... Hun kunne godt høre på det glade gø i haven at der var ugler i mosen! Det lykkedes mig at klemme mig ud gennem døren, mens hun blev holdt tilbage - det var hun alt andet end tilfreds med...

Janus nød triumfen og sin helt egen morgentur med mig - uden den lille møgtøs ;o)

Hjemme igen havde Fie spist sin morgenmad... - men dugen røbede at hun også havde været lidt rundt og rekognoscere... (og ja, jeg havde flyttet bordet væk fra slagbænken inden vi gik tur...)


Jeg havde møde onsite på arbejde, så jeg var nødt til at køre nogle timer midt på dagen - det kunne vel ikke være noget problem! Her var ikke kønt da jeg kom hjem - den ene ting der lå splittet ad i sengen var mit fine krus fra DSPK gruppe 2, som jeg havde fået da jeg var prøveleder på UHP'en i efteråret.

Kruset virker stadig - det er bare designet lidt om af Fie!!! Jeg vil fremadrettet ikke have problemer med at kende det igen, mellem de andre af samme slags, når vi er ude at træne på pladsen ;o)
   
   
Jens blev hentet sent på Høje Taastrup station - det var faktisk en perfekt dag han var i Jylland - Janus må alligevel ikke svømme endnu på grund af forbindingen ;o)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar