onsdag den 16. januar 2013

Besøg

I dag fik jeg fanget Fie i et kønt øjeblik - syntes jeg... Hun sidder tit på trappen og kigger ud på solsorten i foderhuset! Det lykkedes at hente kamera og endda at tage flere billeder - tættere og tættere på. Dette er det sidste. Køn plante ;o)

  
I eftermiddags syntes vi at hun skulle have trukket den sidste hjørnetand ud. Hun havde længe begge hjørnetænder i overmunden som "dobbelt-tænder" indtil jeg fik den ene hevet ud. Den sidste har jeg så gået og rokket med uden at den ville gå helt løs. I dag var den så mere løs og det endte med at Jens tog sin Leatherman og fik den hevet ud - hold da op hvor Fie hun kan skrige! Ikke da vi hev den ud - men da vi holdt hende...

Til aften skulle vi have besøg af en af vores venner som vi havde inviteret til helleflynder & god vin... Jens havde lovet at trylle maden frem, så Fie og jeg tog alene til hundeleg.

Fie var ligeglad med at vi kun var os 2 til hundeleg - hun fandt sig en ny legekammerat, som var der for første gang. Den blev præsenteret som en labradulle... - sød var den og det syntes Fie også. Da legen var slut fik både Fie og labradullen besked på at møde på det efterfølgende hold næste gang - ellers ville de bare blive de børn i klassen der kastede med viskelæder fordi de keder sig...

Vi havde en dejlig aften - fisk & vin var fantastisk og Fie syntes det var hyggeligt med besøg. Jeg gik og ryddede lidt væk og da jeg skulle i seng lå Jens og Fie og hyggede sig i sengen. Jeg ved ikke om det var vinen eller bogen der havde gjort at Jens trak vejret tungt...
   
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar