fredag den 11. januar 2013

Fie 24 uger

24 uger - 17.6 kg - det går godt nok lidt langsomt med at tage på lige nu...

Jeg sad hjemme til formiddag og kom derfor lidt sent i bad. Jeg syntes der var roligt da jeg lige smuttede på badeværelset - da jeg kom ud var der pap i hele køkkenet. De er effektive de der Qulingens...

Jeg skulle til møde på job midt på dagen - da jeg nåede ud i bilen opdagede jeg at jeg havde glemt noget. Hurtigt ind i huset igen og ud - så kunne jeg bare høre Fie stå og gø af Janus - og hun blev bare ved. Arme dreng...

Jeg skulle have veninder til middag, så Jens tog alene til schnauzertræning - han blev overtalt til at tage Fie med. Jens fortalte at hun fik gået fint spor, da de kom hjem.

Som med alle andre fik Fie charmeret sig totalt ind på hele selskabet - hun havde det som blommen i et æg - hun var midtpunkt - igen-igen...
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar