søndag den 27. januar 2013

Fie 6 måneder

Tillykke til Fie og alle hendes søskende - i dag er de blevet 6 måneder ;o)

Vi skulle først over og træne i schnauzerklubben efter frokost - og hundene var ikke indstillet på at vente på lidt aktivitet... Vi tog derfor op i skoven en times tid. Det blev en dejlig tur selvom temperaturen nu er oppe på 0 grader - sneen var der stadig og den var helt jomfruelig mange steder, efter sne i går aftes!

Inden vi tog hjemmefra fik jeg trænet lidt apport med Fie i køkkenet, med den blå pind vi havde købt i går. Det gik super-godt! Hen og hente og tilbage til mig med den ;o)

Da vi endelig kom over på træningspladsen gentog jeg succesen og det virkede - ud og hente og ind med den til mig igen (ellers kan man jo ikke få den kastet ud igen). Det var vildt ;o)

Vi fik også gået lydighed med bidepølsen som belønning - det virker fantastisk godt og jeg kan beholde vanter på og slipper for snaskekylling! Der blev også trænet skud mens alle gik lydighed - der blev skudt i lange baner - Fie var ret ligeglad...

Vi holdt en lille pause og Fie havde kaffe & kage med - det er altid populært ;o)

I fredags havde vi trænet det første stop på bidepølse - jeg syntes hun skulle have lov til noget mere i dag, i anledning af halvårsdagen - det er noget hun kan lide! Jens var sød at tage nogle små videoer:


Nu håber jeg at min lille stjerne kan sove godt hele aftenen - vi skal nemlig ud og jeg orker ikke at komme hjem til et eller andet der er splittet ad...
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar