fredag den 28. september 2012

Fie 9 uger

9 uger - 5.1 kg - jeg har besluttet at Fie skal vejes på sin ugedag, det gør det nemmere at følge med i stigningen! Vi har altid kørt efter at de skulle tage ca et kg på om ugen.

Det har ellers været en træls nat - Fie har kartet rundt på hovedpuden og været vågen mindst 1.000 gange. Det har jeg så også :(  Da jeg skulle op var den ene sutsko væk. Jeg ledte alle vegne - uden held. Jeg må have været træt - for Jens kunne grave den ud dybt under sengen senere... Gad vide hvordan Fie har kunnet få den helt derind...

Det var skægt at se på morgenturen at den lille dame får mere overskud, som hun har oplevet stederne før. I dag opdagede hun naboens får. Fie stillede sig selvsikkert op og gøede af dem... Ydmyghed er vist ikke lige hendes stil.

Hjemme haltede Janus og da Jens ville tjekke poten skreg han... Øv - endnu en dum negl, nu på det andet bagben - så var dagens gode stemning ligesom ødelagt! Heldigvis havde dyrlægen en tid og Jens & Janus tog afsted til afklipning af negl & klo - så krydser vi fingre for at det var nok...

Fie og jeg gik i haven imens, hvor vi forsøgte at træne lidt apport med hendes lille tøjmus. Det gik godt nogle gange - men så var det ikke sjovt mere - det gælder om at holde op mens legen er god!

Da Janus kom hjem igen var han stadig godt bedøvet og slingrede rundt - det var ikke let at holde Fie væk. Vi gik i haven igen - denne gang blev det til ren legetur - med en gammel vandkande...


Til aften skulle vi i det kongelige teater og da vi ikke syntes det var rimeligt at lade Fie være alene hjemme hele aftenen, havde vi entreret med Pia & Palle der gerne ville være hundesittere. Det kunne ikke have været bedre - Pia er bare ekspert i hunde (og heste ;o)) - vi tror faktisk at de havde haft en bedre aften hjemme hos os, end vi havde ude...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar