onsdag den 30. oktober 2013

En mere end kedelig dag...

Ja i dag er der jo ikke sket så meget med Fie - hun er mere end frisk og det er svært at tro at hun blev snittet op i maven i går...

Hun syntes ikke det er sjovt med skærmen - men jeg indrømmer at jeg ikke stoler på at hun kan lade være med at sutte!

Måske er jeg pylret - men jeg er nervøs for at hun kan komme til såret. Når der er noget Fie vil - så vil hun og kæmper for det...

Det gjorde også at vi besluttede os for at køre i bil til noget vinsmagning vi havde meldt os til for længe siden - så kunne Fie sidde i sit bur med skærm på uden at jeg blev nervøs for om hun fik den vrikket af.

Det var bare 2 timer og det viste sig at være i en parkeringskælder, hvor hun så kunne holde lige ud for. Jens var helten der kørte ;o)

Temaet var hvidvin & ost - som vi holder så meget af (og derfor bare måtte afsted). Det var hos www.americanwine.dk og ostene kom fra www.ostedelikatessen.dk - mit job arrangerede.

Superlækkert var det og sørme om ikke ostemanden tabte en lille fin hvidskimmelost på gulvet midt i det hele - han lagde den til side og sagde den var til hunden... Da vi var færdige spurgte jeg om det var til hans hund eller min - det var til min og Fie fik lidt trøst for at sidde og vente.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar