tirsdag den 29. oktober 2013

Dagen derpå...

Sikke en l.... nat - Fie har bare kartet rundt i hovedet på mig hele natten. Hun har ikke sovet og det har jeg heller ikke... Det gør faktisk ret ondt at få en skærm i hovedet fra en fornærmet hund der kaster sig rundt. Jeg forsøgte at berolige hende ved at nusse med min hånd - så sov den og min dårlige skulder gjorde bare mere end ondt... Ja l.... nat :-(

Op skulle vi og ud at gå tur. Den bedste måde at få gang i en hund er ved at få den op og gå.

I aftenens orkan havde vi godt set et sæt kragetræer der var faldet ned. Da vi gik morgentur kom chokket - det var 8-10 sæt der var faldet ned og mønningen var også vendt rundt en gang!
  

På morgenturen var der i alt tre væltede træer og et enkelt tag som vi skulle forcere - så var vi jo sluppet nogenlunde!

Hjemme fik Fie halvdelen af sin mad i haven, som hun plejer. Bemærk den skarpe linie, hvor hun er barberet på maven ;o)
  

Inde igen fik hun nattens bluse på. Det er en smart løsning, når hunden ikke må sutte og man kan holde lidt øje med den. Hun fik nu også skærm på, så hun kan vende sig til at gå med den.
  

Det blev til en lang dag - jeg har bare været ved at falde i søvn hele dagen. Jeg var faktisk nødt til at tage mig en morfar midt på dagen - bare ligge ned i 20 minutter (med Fie & skærm...). Så overlevede jeg eftermiddagen også!

Til aften har vi gået en tur i mørket og vi ventede udenfor butikken, mens Jens var inde og købe et par ting. Det må være en god træning inden færdselsprøven - hun sidder så fint og kigger på alle dem der går ud og ind ;o)

Nu drømmer jeg bare om lidt aftensmad og så må jeg hellere se dyner, hvis jeg skal overleve i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar