mandag den 28. oktober 2013

Patienten!

I dag skulle det så være - vi havde udskudt det til efter mentalbeskrivelsen. Dagen hvor Fie skulle steriliseres. Det skulle blive spændende, da hun er en lille hystade!

Det gik fint at aflevere hende, selvom hun kiggede en gang, da jeg gik min vej og lod hende tilbage.

Jeg må indrømme at jeg ringede lidt i 14 - så måtte jeg bare have klarhed om at hun havde det godt! Det havde hun - selvfølgelig ;o)

Jens blev hentet på vej til dyrlægen, så vi var to til at hente Fie. Det var begyndt at blæse op - de havde lovet mere end storm... (og så er det jo godt at alle er inde og hjemme!).

Dyrlægen fortalte det var gået meget let og som med alle vores andre hunde havde hun ikke villet have noget mad hos dem. Jeg spurgte til hvornår hun måtte lave noget voldsomt - dyrlægen kiggede bare på mig (vi har kendt hinanden i rigtig mange år) og sagde så at der skulle gå mindst en måned. En måned!!! de har vist ikke prøvet en riesen der bare går på væggene...

Da vi kørte hjem var det blevet storm og vi turde ikke køre gennem skoven. På vejen fløj det rundt med blade, pinde og andre småting - det virkede som om at vi blev bombarderet med småsten... Hjemme kunne vi godt dy os for at gå en tur med Fie - så det blev ved haven.

Aftensmad ville hun ikke have - hun gik rundt og havde ondt af sig selv.

Patienten med krave på!

Sikke en aften det blev med hensyn til stormen - det blev orkan og nogle af vores kragetræer blæste af. Det bliver spændende at kigge på i morgen tidlig...

Tidligt i seng - med en frøken fornærmet med skærm på.

Det holdt ikke længe - så lød der bulder & brag og lidt efter smed hun sig i bryggerset og jeg kunne høre sutten... Op igen og rigtig nok havde hun fået skærmen af...

Lettere panik - midt om natten. Jeg fik fundet en undertrøje frem og hun fik kjole på, som vi har prøvet det før med andre hunde. Det er ikke let at sy ved midnatstid, når øjnene helst vil sove!!!
  
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar