søndag den 26. maj 2013

Super-spor med Jens

Ja så var det jo blevet min tur til at være sk... syg – og det var ikke blevet til meget søvn i nat.

Pinligt var det, da DSPK gruppe 2 holdt mentalbeskrivelse i dag og vi havde lovet at være med som flok – og oveni købet havde jeg lovet at tage morgenbrød med... Jeg skulle bage boller eller det vil sige: jeg skulle have haft bagt boller. Det blev Jens. Arme Jens var oppe kl. 6 for at bage brød og han og Fie måtte tage alene afsted :(

Så sov jeg til gengæld hele dagen...

Da Jens & Fie kom hjem fortalte Jens at Fie havde gået et fremragende spor på den store mark – et flot U-spor. Det kan være Jens skal til at træne lidt med Fie ;o)))

Så sov jeg ellers resten af dagen! & natten med.

Da jeg ville gå tidligt i seng tændte jeg fjernsynet og Fie kom op i sengen. De viste noget med en masse kalkuner – dem syntes Fie så spændende ud...
    
   
Så sov jeg ellers hele natten – lidt imponerende ikke!
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar