fredag den 17. maj 2013

Forvreden albue...


Diskussioner frem og tilbage – for og imod. Begge har travlt – men jeg skal bare være på arbejde inden 9... Jeg ringer og får en snak med dyrlægen, som ikke mener at det kan være nødvendigt med røntgen – men vi får en tid 11.15.

Igen er det Jens der står for tur – han har jo hundevagten ;o)

Dyrlægen bliver bekymret da han finder stedet, hvor Fie stikker i hyl når han trykker. Det er oppe i armhulen – så skal der røntgenfotograferes... Det blev til 4 billeder og en beroliget dyrlæge! Fie har nogle helt fantastisk flotte albuer – de er bare helt perfekte ;o)))))

Til gengæld har hun en forvreden albue og skal holdes i ro minimum en uge................ Det bliver let især da hun samtidigt skal have Rheumocam og derfor ikke har ondt...

Det var dejligt da den SMS tikkede ind (selvom jeg må indrømme at jeg havde væsentligt andet at tænke på – på arbejde...).

Da jeg blev hentet var det med en meget træt Fie (efter bedøvelsen).

Jeg tror det passede Janus fint at få lidt fred for Fie – hans tå på forbenet har det ikke godt... ØV-ØV-ØV. Jens fik noget mere penicillin til ham, da han alligevel var hos dyrlægen.

Hægen er på retur – ja det går stærkt og pludselig lå Janus der med blomster på ;o)
   
   
Jens tog til sin far for at pakke videre – i morgen står den på flytning!
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar