fredag den 24. maj 2013

Farvel til gamle Janus – VRÆÆÆL!

Jens er stadig syg og Janus virrer stadig med hovedet.

Janus tå heler ikke og han sutter mere og mere – vi har talt en del om det her de sidste dage og Jens har bestilt en tid hos dyrlægen til morgen for at se om han tror på at tåen vil heles og om der er noget med det øre. Vi vil ikke have at Janus skal igennem en amputation til – han mangler en tå på hvert af bagbenene og vi skal ikke i gang med forbenene også!

Dyrlægen vil se os lidt over 9 – vi går en kort tur i skoven på vej derover. Stemningen er trykket selvom det er en dejlig morgen og skoven er smuk.
    
   
   
     
Det viser sig at blive Janus sidste skovtur – VRÆÆÆL!

Dyrlægen er enig i at tåen nok ikke heler op - hun kan derimod ikke se noget i hans øre (Janus giver heller ikke rigtig lov). Vi giver ham den sidste violette sprøjte og min gamle dreng får fred! R.I.P.

Jeg får dyrlægen til at tjekke øret – hun kan ikke se noget!!!

Hvor er det bare trist hver gang man siger farvel til en elsket hund. Vi har haft så mange dejlige hunde, på hver deres måde. Janus var min øjesten – fra dag 1 – alt kunne han gøre og så bare kigge på mig og jeg var solgt. Altid glad og positiv – med på alt hvad vi kunne finde på! Min elskede øjesten hils alle de andre i den store hundehimmel.
    
Billede af Jens & Janus - Janus er 1 dag gammel 28.12.2003
  
Det var ikke let at tage hjem og arbejde videre.
   
Fie går spor efter noget...
   
Til aften tog vi til Ganløse Eged og gik en lang tur med Fie – hun må stadig ikke træne! Underligt med kun en hund – vi plejer jo at have to...
      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar