lørdag den 25. maj 2013

En tur til Brede

Det er hårdt hårdt at skulle skrive i dag – ovenpå den kedelige dag i går... Men op på hesten som man siger!

Vi sov længe – puttede med Fie. Hun lader til at have det meget godt – men vi gør heller ikke noget nummer ud af at Janus ikke er her mere. Det hele er som i går, intet er fjernet (det kan nok tage lang tid, hvis jeg kender os ret...) – så bare en helt almindelig dag – suk!

Da jeg havde været en tur til frisøren kørte vi over til svigerfar & Else. Jeg havde endnu ikke set deres nye hjem, på plejehjemmet. Jeg må sige jeg er imponeret og det ligner absolut ikke noget af det som man hører så fælt om i medierne. Lækker lejlighed med stor altan, stue, soveværelse og et stooort badeværelse. Og når man så hører om den service der er – så lyder det mere som et hotel + der er forskellige arrangementer & udflugter hver dag. Det bliver en tur på første klasse.

Vi havde Fie med i bilen, så vi kunne gå en tur bagefter. Det blev til en lang tur langs Mølleåen. Det var skægt at se som Fie var lidt forsigtig med en masse af de ting vi stødte ind i undervejs. Vi forsøgte at præge hende meget da hun var lille – det ligner at det forsvundet med Janus... Hun får sin sag for når hun skal alene med på ferie!

Jeg tog en del billeder undervejs på turen – de kommer her med kommentarer til hver enkelt.
   
Det var farligt...
Og her er der nogle der kommer frem midt på vandet!
   
Det var en rigtig dejlig sommerdag og Fie skyndte sig at smide sig ned ved et træ, da vi da lige skulle have en cache med på vejen, når den nu lå lige der ;o)
    
Der er altid dejligt under et træ
Den der bold der kommer susende frem og tilbage...
 Trættende var det med alle de oplevelser

Da vi kom hjem blev det så desværre min tur til at være syg – med det der maveonde. Pøj for fa....
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar