torsdag den 16. maj 2013

Så blev her for alvor travlt!


Stakkels Jens... Udover at have hundevagten har hans gamle far så endelig fået plads på plejehjem – og det er sådan noget der kommer pludseligt og skal gå hurtigt... Oveni skulle han så også forbi tandlægen i dag – ja det er ikke kun mig der har travlt nu!

Da Jens taxi-service havde hentet mig, kørte Jens så videre til sin far for at pakke – der er ikke meget hjemmehygge lige for tiden!

Jeg nød til gengæld at hægen er sprunget ud – det er en kort og godt oplevelse!
   
Da jeg efterfølgende sad og arbejdede fornemmede jeg at der var gang i noget... Liste-liste ud og kigge... Fie var begyndt at grave efter guld i fuglefodersnasket...
   
   
Senere på aftenen kom Fie susende ind med resterne af sin store engang lyserøde gris! Hun dansede lidt rundt på stuegulvet og pludselig peb hun og haltede på højre forben – det ben som hun hylede over den aften hun ”skvattede” over Janus. ØV – skal jeg nu til at bekymre mig om hende igen :(

Da Jens kom hjem undersøgte vi Fie – først ben, så pote – ikke et kny kom der!
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar