tirsdag den 21. maj 2013

Bjerggeden Fie :(

Jens havde arbejdet den halve nat på noget der bare skulle leveres i går... Til gengæld blev han så syg i badet her til morgen – med maveonde... Den arme mand var så nød til at køre hen og aflevere traileren der blev brugt til flytningen i lørdags – og så smide mig af på vejen :(

Da Jens kom hjem igen har Fie været oppe på vores spisebord (som jo ellers bliver skubbet over langs reolen når vi går (fordi Karla & Janus altid stod på bordet og gøede af dem der gik forbi på vejen)). Hun har spist en kladdemappe af hans (jeg håber ikke det var supervigtigt det der stod deri...) + hans adgangskort til arbejde... Stakkels syge mand!

Jens læner sig op af spisebordet – vupti – så står Fie deroppe og kigger på ham... Hun er fuldstændig uforstående da Jens giver hende et ordentligt og velfortjent møgfald!

Det viser sig oveni at Fie har spist en halv dåse hampe-fodcreme – inklusiv dåsen – og en halv tube saltgel!!! (Jens var væk i ca 3,5 time...). Spændende hvad hendes mave siger til det...

Jens og hunde går i seng – men de skal op og køre igen. Jeg skal hentes, ny creme købes til mine fødder og ikke mindst skal vi forbi Ikea, hvor Jens havde glemt en sækkevogn da traileren blev afleveret... og den skal så til Brede – hold da op for en rundtur vi kom på...

Hundene er sure – det bliver ikke bedre af at de kun kommer ud i haven! Jens er syg, jeg er bare smadret og det er rigeligt at skulle lave mad, mens Jens panikker noget arbejde.

Sjovt nok har Fie’s mave det godt... Hun må være udstyret med ståltank som alle de andre tæver vi har haft... ;o)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar