mandag den 22. april 2013

På besøg hos Kiki


I dag er vi blevet inviteret til fødselsdag hos min gamle far – han bliver 82 i dag. Heldigvis stadig frisk & rørig!

Til frokost prøvede jeg at give Fie et stykke råt blomkål – det kunne hun godt li’ - til min store overraskelse. Min mor fortalte senere at Kiki også er helt vild med blomkål – især stokken. Det er jo godt at vide, så går den ikke til spilde!
    
Hvad er det dog jeg har fået?
      

Fie er en stjerne. Kiki jagter hende og springer frem og knurrer – Fie hun er ligeglad, hun vil bare gerne lege. Det er dejligt at alle mine riesentøser har været ligeglade med mine forældres mere eller mindre sure cairn terriere – det giver lidt mere ro til familiesammenkomsterne ;o)

I eftermiddag har Fie rigtig hygget sig. Kiki har en legekurv fyldt med legetøj – den har Fie tømt enten ude i haven eller stuen. En del ting er heller ikke så kønne mere...
   
Kiki i et fredeligt øjeblik ;o)

    
Fie hun var bare træt da vi kom hjem!
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar