onsdag den 3. april 2013

Nyt foder



Vi skal på ferie og kunne ikke nå at tage til Sverige efter Fie’s foder. Vi besluttede os for at prøve noget andet i stedet og valget faldt på Acana, som vi en gang har fået en prøve af som begge hundene var mere end vilde med. Jeg fandt et sted på nettet, hvor man fik hver sæk 100 kr billigere, hvis man købte 6 poser – som tænkt – så gjort!

Da vi kom hjem fra job var der fyldt godt op udenfor. Der var også kommet en pakke fra Tholo, hvor jeg havde bestilt nogle løbetidsbukser – hvis nu det skulle komme i vores ferie...
   
Så er der mad til et stykke tid...
   
Min ledning!!!
     

Inde havde Fie haft fat i min ledning... Den har jeg haft gemt fra stikkontakten til mit sengebord... Heldigvis er jeg så forudseende at der var slukket for strømmen ;p

Efter en tur i hundesvømmehallen tog vi videre til FB for at rondere (Nis er startet til bidetræning torsdag!)
   
Fie leger på sengekanten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar