fredag den 19. april 2013

Den store hønsejagt...


Vi gik lidt senere morgentur i dag og da vi kom gennem byen sprang Fie pludselig op af et stendige – op og se på hønsene (dem havde vi ikke lige set var kommet ud så tidligt...). En høne blev så forskrækket at den fløj over det flere meter høje hegn og den løb så ned af vejen med 2 hunde i hælene – Fie kunne rigtig godt tænke sig hønsesteg og var lige ved at få den... Jens fik lavet noget med flexlinerne og fik dem stoppet, så den kunne løbe ind til sig selv. Sikke et brandsår Jens fik på den ene finger – uha, uha. Jeg skal love for at vi vågnede – alle sammen.

Hjemme fandt jeg en flåt på Fie lige over det ene øje – den skulle jo ud. Jeg frygtede for den unge dames hysteri og tog hende ud på badeværelset, hvor jeg prøvede med de bedste pædagogiske evner – og det virkede til min store undren ;o)

Fie elsker at være ude – hun har rigtigt taget haven til sig her hvor det er blevet lysere og varmere. Stadig undrer jeg mig tit over, hvad hun mon laver og jeg kigger ud til hende. Ofte går eller sidder hun bare og kigger sig omkring.
    
   
Efter eftermiddagens træning i DSPK var vi til koncert og da vi kom hjem havde Fie næsten ikke lavet nogle ulykker – YES!!!
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar