fredag den 1. februar 2013

Fie 27 uger

25 uger - 21.4 kg. Det ligner at Fie er ved at tage lidt mere på nu!

I dag har Fie været med i bad igen... Som skrevet før kommer hun susende når døren til badeværelset bliver åbnet. Når man er alene er det så smart at tage hende med i bad - så sker der ingen ulykker så længe ;o) Hun er faktisk helt god til det efterhånden - hun kan blive på den anden side af bruseforhænget...

Fie nyder det dejlige vejr i haven og hun er nu begyndt at stå og kigge lidt på mig når jeg kalder for at få hende ind... Det skal jo komme, det med ikke rigtigt at kunne høre (og så ikke et ord om øre-stillingen...).

    
Inde prøver hun charmere mig væk fra skærmen - og det lykkedes så også ind imellem ;o)


I eftermiddags har Fie været med Jens til træning, da jeg skulle til fest med mine kolleger. Da jeg kom hjem fortalte Jens at hun havde været godt til spor og lydighed (han havde ikke turdet træne andet...).

Fie var glad for at se mig igen - faktisk fik hun sig en lang hygge-kæletur på sengekanten, da vi skulle i seng. Det er ikke så tit at hun gider putte i sengen ;o)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar