lørdag den 16. februar 2013

Aldrig mere Hurrta!


I dag gik vi en laaang tur på Vestvolden på flere timer¸ hvor vi også cachede lidt. Den blev ekstra lang da jeg havde svært ved at gå tilbage til bilen...

Begge hunde var i 8 meter flex-liner og på et tidspunkt sprang Fie ud efter Janus – plang sagde det og der kom en flexline susende retur med karabinhage og RINGEN fra Fie’s Hurrta sele.

Skal vi ikke bare sige at det er det sidste Hurrta produkt jeg har købt! Jeg har nu et kæmpestort kulsort mærke – heldigvis på låret. Tænk hvis jeg havde fået det i hovedet og smadret brillerne eller en tand... Hold kæft hvor gjorde det ondt.

Desværre havde jeg ikke hørt på Gerd, som havde advaret – hun har prøvet det samme med sin chow-chow Calaf (som heldigvis ikke valgte at stikke af ved den lejlighed ;o)))
   
Fie med knude på selen :(
  
Puttetur da vi endelig var hjemme
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar